پُستر سمپوزیوم با طرحی از طاها ذاکر رونمایی شد.

به نقل از مشاور رسانه ای سمپوزیوم، دومین دوره سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران در سه بخش رقابتی فیلم های سینمایی، تئاتر و فیلم کوتاه و هر روز با سلسله نشست های تخصصی در این حوزه برگزار خواهد شد.

برنامه سمینار های دومین دوره از این سمپوزیوم  هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به شرح  ذیل برگزار خواهد شد:

یکشنبه ۹ اردیبهشت «طراحی صحنه و لباس از نگاه دوربین با حضور بهرام بدخشانی و امیر حسین قدسی، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت «نرم افزار تخصصی طراحی صحنه و لباس» با حضور خاطره خلیلی و مهناز قاضی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت «فرآیند طراحی لباس» با حضور رعنا امینی و مریم نعیم زاده، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت «تکنولوژی در طراحی صحنه و لباس» با حضور علاالدین پژهان، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت پژوهش مقالات و پایان نامه های دانشجویی.

از دیگر برنامه های این دوره از سمپوزیوم برگزاری گالری آثار دانشجویان طراحی صحنه و لباس دانشگاه هنر در گالری بهار خانه هنرمندان است.

دوره‌ دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه  ۱۳۹۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد است.

اختتامیه دومین دوره از سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران روز جمعه در سالن استاد جلیل شهناز ساعت ۱۹ برگزار می شود.